خلاقیت از نگاه تصویر

خلاقیت از نگاه تصویر

Nikon Speedlight SB-700

 

نیکون مدل جدیدی از فلاشهای اسپیدلایت خود را با نام SB-700  معرفی کرده که جایگزین SB-600  میشود. این فلاش دارای عدد راهنمای 38 متر بوده ( در ایزوی 100، فاصله کامونی 120 م م  و دوربین قطع کامل ) ، سر فلاش قابلیت زوم از 24 تا 120 میلیمتر را داراست و مانند دیگر فلاشهای نیکون قابلیت چرخش و خم شدن به جلو و عقب را بمنظور بانس کردن نیز دارد. کنترل فلاشهای دیگر نیکون ( Commander Mode ) ، الگوهای نوردهی " یکنواخت، استاندارد و تقدم مرکز "، امکان نصب فیلترهای ژلاتینی اصلاح بالانس سفیدی همچون فیلتر تنگستن و فلورسانت و نیز امکان تشخیص این فیلترها برای اصلاح بهتر بالانس سفیدی از دیگر ویژگیهایی است که این فلاش از برادر بزرگتر خود یعنی  SB-900 به ارث برده است.

نویسنده: امیر ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

AF-S Nikkor 200mm f/2G ED VR II

  

این لنز حرفه ای نیکون که عمدتا برای عکاسی ورزشی، فشن و پرتره کاربرد دارد، از همان ساختمان اپتیکی نسخه پیشینش بهره میبرد و تفاوت عمده آن نسبت به مدل پیشین، مجهز شدن به نسخه جدید لرزشگیرهای نیکون است که حدود 1 استاپ از نسخه قبلی موثر تر است. این لنز همچنین دارای پوشش نانوکریستال است تامیزان ghosting و flare به حداقل برسد.

نویسنده: امیر ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

AF-S Nikkor 35mm f/1.4G

   

این لنز پرایم و سریع نیکون دارای بدنه فلزی آلیاژی مستحکم و مقاوم در مقابل نفوذ غبار و رطوبت است. در ساختمان این لنز از 10 عدسی در هفت گروه، شامل یک عدسی آسفریکال بهره گرفته شده. این لنز دارای موتور اوتوفوکوس اولتراسونیک ( SWM ) برای اوتوفوکوس سریع و بیصدا و همچنین پوشش نانوکریستال برای کاهش میزان flare است. قیمت تقریبی این لنز حرفه ای حدود 1700 دلار آمریکا خواهد بود

نویسنده: امیر ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

Nikon AF-S Nikkor 50mm f/1.8G

  

نیکون لنز نرمال 50 میلیمتری خود را به موتور اوتوفوکوس اولتراسونیک مجهز کرد. به این ترتیب، این لنز با همه دوربین های DSLR نیکون از جمله دوربینهای DSLR آماتوری ( همچون D5100 و D3100 و سایر دوربینهای این رده ) که فاقد موتور اوتوفوکوس داخل بدنه هستند امکان اوتوفوکوس خواهد داشت. ساختمان اپتیک این لنز نیز نسبت به مدل پیشین کاملا تغییر یافته و شامل 7 عدسی در 6 گروه ( شامل یک عدسی آسفریکال ) خواهد بود. این لنز فول فریم بوده و بر روی هردو نوع دوربینهای فول فریم و APS-C Size قابل استفاده است.

نویسنده: امیر ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

AF-S DX Micro Nikkor 40mm F2.8

نیکون یک لنز ماکروی نسبتا ارزانقیمت برای استفاده بر روی دوربینهای DSLR آماتوری خود معرفی کرده است. این لنز دارای موتور اوتوفوکوس اولتراسونیک است که امکان اوتوفوکوس سریع و بیصدا را بر روی تمام دوربینهای نیکون فراهم می آورد. این لنز بر روی دوربینهای با حسگر APS-C Size فاصله کانونی معادل 60 میلیمتر را فراهم می اورد. AF-S DX Micro Nikkor 40mm F2.8 تنها 7 سانتیمتر طول و 280 گرم وزن دارد و حداقل فاصله فوکوس آن 16 سانتیمتر است و برای رسیدن به بزرگنمایی حداکثر آن (1:1) بایستی تا فاصله 16 سانتیمتری، یا بعبارتی 5 سانتیمتر از دهانه ی جلویی لنز به سوژه نزدیک شد. این لنز با قیمت 280 دلار آمریکا از اواخر اگوست 2011 عرضه خواهد شد.

نویسنده: امیر ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ دریچه ایست به دنیای تصویر.دنیایی که پرتو پرشکوهش با رنگهای بدیع و دلفریبش آن را دوست داشتنی خیال انگیز و پرشور ساخته است.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , nimnegah.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM